Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Ευγενία Σαμαρά: Μάθε τα πάντα για την Δάφνη από το σίριαλ 9 μήνες! Ποια η σχέση της με τον Αντώνη Κανάκη;


Μετά το «Ράδιο Αρβύλα» και την «Εκδρομή», βάζει πλώρη για τη νέα σειρά του Star «9 μήνες». Μάθε τα πάντα για τη νεαρή πρωταγωνίστρια της σειράς, Ευγενία Σαμαρά.




Η Ευγενία Σαμαρά γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, έχοντας από τους γονείς της την ελευθερία να κάνει πραγματικότητα τα όνειρά της. Πάντα της είχαν εμπιστοσύνη και ποτέ δεν τους διέψευσε με τις αποφάσεις που πήρε κατά καιρούς. «Μόλις τελείωσα το σχολείο, πέρασα στο γεωπονικό τμήμα, στο ΑΠΘ. Ήθελα να ασχοληθώ με την αρχιτεκτονική τοπίου. Ήταν επιλογή μου, για να έχω κάτι πιο βέβαιο στα χέρια μου, αν κάτι δεν πήγαινε καλά με την ηθοποιία. Άκουγα ότι οι ηθοποιοί πεθαίνουν στην ψάθα και ήθελα να είμαι εξασφαλισμένη. Σταμάτησα το θέατρο στη Γ’ Λυκείου για να δώσω εξετάσεις, αλλά στα 20 άρχισε να με πιάνει μια τρέλα. Είπα, λοιπόν, στους γονείς μου ότι δεν θα παρατήσω μεν τη σχολή –την οποία σήμερα έχω τελειώσει–, αλλά θα σπουδάσω παράλληλα θέατρο. Πήρα υποτροφία και ξεκίνησα. Ό,τι αποφάσιζα να κάνω το έφερνα εις πέρας μόνη μου. Αναλάμβανα πλήρως την ευθύνη και το κόστος για κάθε μου κίνηση». Όπως λέει, οι γονείς της έχουν δει όλες τις παραστάσεις που έχει συμμετάσχει. «Η μαμά μου μου ασκεί πάντα κριτική. Είναι ο μόνος άνθρωπος που εμπιστεύομαι τόσο πολύ. Προσέχει την κάθε λεπτομέρεια. Δεν μπορεί να είναι 100% αντικειμενική, αλλά είναι ωραίο να μου λέει τη γνώμη της» λέει η 28άχρονη Ευγενία, περήφανη για όσα έχει κερδίσει με το σπαθί της.


Προηγουμένως, ανέφερες πως έκανες ραδιόφωνο και τηλεόραση για χρόνια. Η υποκριτική πώς προέκυψε; Με το θέατρο ασχολούμουν από μικρή. Στα 19 μου, ξεκίνησα το ραδιόφωνο. Ο σταθμός ήταν ιδιοκτησίας του Αντώνη Κανάκη και του Γιάννη Σερβετά, οι οποίοι στη συνέχεια μου πρότειναν να συνεργαστούμε στο «Ράδιο Αρβύλα». Παράλληλα με τη δουλειά, σπούδαζα γεωπονική, μιας και σ’ εκείνη την ηλικία ήθελα να ασχοληθώ με την αρχιτεκτονική τοπίου. Παρόλο που ήταν μια ενδιαφέρουσα επιστήμη, συνειδητοποίησα ότι εκείνο που θέλω να κάνω σ’ όλη μου τη ζωή, είναι η υποκριτική. Έτσι, σπούδαζα παράλληλα.

Ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στην επαγγελματική ζωή της Ευγενίας είναι ο Αντώνης Κανάκης. Της έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ραδιόφωνο αλλά και την τηλεόραση. «Γνώρισα τον Αντώνη πριν από μερικά χρόνια στο μπαρ του, το Limani, τελείως τυχαία, μέσω κοινών φίλων. Αγαπώ πολύ τη μουσική, δεν περνά μια μέρα που να μην ακούσω πολλή μουσική. Όταν μου είπε λοιπόν ότι σχεδιάζει να ανοίξει δικό του ραδιόφωνο, ενθουσιάστηκα και μου ζήτησε να πάω να κάνω ένα ντέμο. Το έκανα, του άρεσε κι έτσι ξεκίνησα στον Imagine. Όταν θα ξεκινούσε το Ράδιο Αρβύλα, ο Αντώνης μού είπε ότι θα γίνει μια οντισιόν γιατί έψαχναν κάποια κορίτσια. Με ενδιέφερε και πήγα. Πέρασα όμως από οντισιόν, δεν με πήραν έτσι, επειδή δουλεύαμε μαζί στο ραδιόφωνο» λέει. Όπως εξηγεί, στο Ράδιο Αρβύλα περνά τόσο καλά, που ποτέ δεν το είδε σαν κλασική δουλειά. Φέτος είναι στην εκπομπή με τη Χριστίνα Μουστάκα μία φορά το μήνα και παρουσιάζουν το top 5 από τα βίντεο που στέλνουν οι τηλεθεατές. Όσο για το αν η τηλεόραση την ενδιαφέρει γενικά, εξηγεί πως ποτέ δεν της έχει γίνει πρόταση να παρουσιάσει κάτι μόνη της, ούτε είναι στα άμεσα ενδιαφέροντά της. «Η σχέση που έχω κάνει με τους “Αρβύλες” είναι ουσιαστικής φιλίας. Θα τους πάρω τηλέφωνο να ζητήσω τη γνώμη τους για σημαντικές αποφάσεις, γιατί ξέρω πως η γνώμη τους είναι πάντα για το καλό μου».

Μέχρι σήμερα δεν έχει αποχωριστεί τη Θεσσαλονίκη, αλλά μέσα στο 2014 θα μετακομίσει στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους. «Πρέπει να είμαι εκεί. Να δω σκηνοθέτες, να διαβάσω κείμενα, να πάω σε οντισιόν! Είμαι συναισθηματικός τύπος και θα μου κοστίσει η μετακόμιση. Ζω από μωρό στη Θεσσαλονίκη και δουλεύω από τα 19 μου. Από τη μια, θέλω να ζήσω την πρόκληση και να φύγω. Από την άλλη, δένομαι ακόμα και με το μολύβι που γράφω. Εδώ είναι η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, όλοι. Πάντως δεν έχω κάποιον έρωτα που θα “εμποδίσει” το να φύγω. Αν είχα έναν έρωτα, μάλλον θα έκανα τα πάντα για να τα συνδυάσω. Στο παρελθόν, έχοντας κάποια σχέση εδώ, ενώ πάντα υπήρχε η ιδέα τού να φύγω, το άφηνα πίσω. Πλέον, επειδή είναι κάτι που κάνω για μένα, θα προσαρμοστούν και οι υπόλοιποι στην απόφασή μου». Κατεβαίνοντας στην Αθήνα, θέλει να παίξει σε κάποιο σίριαλ, είτε στην τηλεόραση είτε στο Διαδίκτυο. «Όλα αυτά, βέβαια, παράλληλα με το θέατρο, με το οποίο την ενδιαφέρει πρωτίστως να ασχοληθεί» όπως λέει στο People καλή της φίλη.

Η Ευγενία έχει απασχολήσει τις σελίδες των περιοδικών κυρίως για τις εντυπωσιακές της αναλογίες. «Έχω δει φωτογραφίες μου στα περιοδικά από τις καλοκαιρινές μου διακοπές στη Χαλκιδική. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, θα κάνουμε πλάκα με τους φίλους μου, όταν θα δω κάποια φωτογραφία μου με μαγιό στα περιοδικά. Φέτος γελάσαμε πολύ με μια φωτογραφία που ανέβασα εγώ στο Instagram, αλλά δεν ήταν κάτι φοβερό, απλά ήμουν με μαγιό από τη μέση και πάνω. Έτυχε να ασχοληθώ πολύ με τη γυμναστική, γιατί είχα ελεύθερο χρόνο και μου έλεγαν ότι έχω κάνει six pack και το διαφημίζω. Δεν κατάφερα, όμως, να διατηρήσω το six pack, έχουν λίγο... χαλαρώσει τα πράγματα! Θα αρχίσω, όμως, πάλι γυμναστήριο. Μου αρέσει ο αθλητισμός και η καλή φυσική κατάσταση, δεν γυμνάζομαι για να έχω κοιλιακούς. Λατρεύω ό,τι έχει σχέση με “σανίδα”. Κάνω snowboard, wakeboard, surfing. Διατροφή, από την άλλη, πρέπει να έχω κάνει μία φορά στη ζωή μου».

Όσο για τα πρώτα της βήματα στο θέατρο, διηγείται μια ενδιαφέρουσα ιστορία: «Μόλις τελείωσα τη σχολή του θεάτρου, σκέφτηκα πως, αντί να τρέχω σε οντισιόν, θα γράψω το δικό μου έργο, θα αναλάβω όλα τα πόστα για να δω πώς λειτουργεί το θέμα. Μαζί με ένα φίλο μου από τη σχολή, λοιπόν, γράψαμε το έργο με τίτλο Άλλη μία Ασήμαντη Ιστορία. Το σκηνοθετήσαμε, κάναμε την παραγωγή, τη σκηνογραφία, την προώθηση, τα πάντα. Δεν υπάρχει κομμάτι που να ανέλαβε κάποιος άλλος. Το έργο ανέβηκε στο θέατρο Σοφούλη και πήγε πολύ καλά, άρεσε στον κόσμο. Χαίρομαι που το τόλμησα, μου έδωσε πολλά εφόδια» λέει. «Της Ευγενίας τής αρέσει να τολμά. Τα δίνει όλα σε ό,τι αγαπά, δουλεύει πολύ και έχει μια απίστευτα θετική ενέργεια. Για εκείνη κάθε επόμενο βήμα είναι ένα στοίχημα που θέλει να κερδίσει» λέει στο People παιδική της φίλη και όταν της το λέω χαμογελά. Ναι, μάλλον έτσι ακριβώς είναι.

Διάβασε περισσότερα στο http://souexoumenea.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου